SÉRÜLT CSOMAG

Összefoglaló – Mit tegyek ha valami problémám van a csomaggal?

Törött – szállítási sérült csomag:
Minden megrendelést kartondobozba csomagolva, értékbiztosítás különszolgáltatással adunk fel, mely biztosítás fedezi az esetlegesen szállításból keletkező károkat. Ha a dobozon külsérelmi nyomot (szakadás, lábnyom, keréknyom, stb.) talál, akkor lehetőleg át se vegye a csomagot, vagy a helyi Postahivatalban a Postai alkalmazott előtt tegye. Ha külsérelmi nyom nem található a dobozon és csak kibontás után derül ki, hogy belül sérült valami, akkor a lehető leghamarabb, az összes eredeti csomagolóanyaggal együtt vigye vissza a Postahivatalba és vetessen fel jegyzőkönyvet a sérülésről, valamint jelezze, hogy a szállítási díj megtérítését is kéri. A Posta néhány napon belül (általában 5-8 nap) elbírálja a kártérítést. Ha nem vette át a csomagot, akkor a sérülést a Posta a cégünkkel rendezi, ha kifizette és átvette a csomagot, akkor pedig Ön fogja kapni a biztosítási összeget. Ha át sem veszi a csomagot, akkor azt mi automatikusan visszakapjuk a Postától, egyeztetünk az ismételt kiszállításról, majd újracsomagoljuk (cseréljük az esetlegesen sérült terméket) és eljuttatjuk az Ön címére. Ha már átvette a csomagot és Ön rendezi jegyzőkönyv alapján a sérülést a Postával, akkor újra le kell rendelnie azokat a termékeket amelyek megsérültek. Természetesen az új rendeléssel új szállítási díjat is fizetni kell, ezért érdemes kérni a jegyzőkönyv felvételekor a szállítási díj megtérítését is.
A szállítás során bekövetkező sérülések megtérítése nem cégünk, hanem a szállító cég hatáskörébe tartozik. Kérjük, hogy a szállítási sérülést mihamarabb jelezze a szállító cégnek, amennyiben nem így jár el, a sérülésből adódó károkat sajnos nem áll módunkban megtéríteni, mert későbbi bejelentéssel sem mi, sem a szállítást végző cég nem tud érdemben foglalkozni, hisz Ön átvételkor aláírásával igazolja, hogy sértetlen csomagot vett át.

Téves teljesítés:
Amennyiben nem azt (azokat) a termékeket kapja meg a csomagban amelyeket megrendelt, úgy email-ben vagy telefonon értesítse cégünket, csomagolja össze a tévesen küldött termékeket, majd Inverz Csomagként adja fel a postán (könyvelt küldemény feladóvevényt kell mellékelni, törékeny jelzéssel). Fontos, hogy ne portós csomagot adjon fel, hanem kérje kifejezetten az “Inverz Csomag Plusz” szolgáltatást. A tévesen kiküldött termékek visszaérkezése után küldjük a cserecsomagot. Sajnos legnagyobb odafigyelésünk mellett is megtörténhet ilyen, de természetesen ez a csere Önnek ingyenes.

Meghibásodott áru:
Az üzletünkben forgalmazott termékekre 2 év szavatossági időt biztosítunk. A szavatossági időn belül, bevizsgálást követően kicseréltetjük vagy megjavíttatjuk a terméket a gyártóval. A csere menete: a számlához tűzött hibabejelentő lapot kitölteni ( ha már nincs meg, innen letölthető) és az árut ezzel a lappal visszaküldeni telephelyünk címére:ELEKTROGOLD KERESKEDŐHÁZ Kft, 3600 Ózd, József Attila út 21. Amennyiben a hibabejelentő lapot nem tudja kinyomtatni, a cserére visszaküldött termék(ek) mellé kérjük mellékeljen egy nyilatkozatot, amely tartalmazza a vevő adatait, a vásárlás időpontját, a termék megnevezését, a hiba leírását, valamint hogy cserét kér, illetőleg hogy milyen címre juttassuk el a csereterméket. A csomag feladási költségét Önnek kell megfizetnie, a visszaküldési díjat mi álljuk. Kérjük, a csomagot értéknyilvánítással adja fel. NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni! A visszaküldött terméket lehetőség szerint az eredeti dobozában küldje vissza, de ez nem feltétele a cserének.

A hibás termék cseréje során előfordulhat, hogy az újabb beszállításból származó termék színárnyalata, színhőmérséklete kis mértékben eltérhet a korábban vásárolt-meghibásodott termék színárnyalatával, színhőmérsékletével. Köszönjük megértésüket!

Számlázási cím módosítás:

A megrendelés rögzítésekor visszaigazoló emailt küldünk a megrendelésről, hogy ellenőrizni lehessen a felvett adatokat. Amennyiben a megrendeléssel kapcsolatban nem megfelelő névre (cég vagy magánszemély) lett kiállítva és kiküldve a számla, az alábbiak szerint tudjuk javítani a számlát:

1. Egy postai levélben mellékelje a tévesen kiállított számlát, valamint egy, az Ön címére megcímzett és felbélyegzett válaszborítékot. Kérem levelében jelezze a cég/magánszemély nevét, a cég/magánszemély címét, illetőleg a céghez tartozó adószámot is, amely adatokkal kéri kiállítani a számlát.

2. A levelet a felbélyegzett válaszborítékkal juttassa el címünkre: ELEKTROGOLD KERESKEDŐHÁZ Kft, 3600 Ózd, József Attila út 21.

3. A levél megérkezése után a válaszborítékban elküldjük Önnek a javított számlát.

Számla másolat kérése:

Az általunk alkalmazott csomagolási rendszer biztosítja, hogy a számla belekerül a csomagba. Ha véletlenül nem kerülne bele, akkor azt a csomagolási nap végén észleljük és díjmentesen elküldjük értesítés nélkül. Amennyiben valamelyik számlát nem találja meg, annak az az oka, hogy vagy nem bontotta ki teljesen a dobozt (~95%) vagy kidobták a számlát a szóróanyagokkal együtt (~5%). Számla másolatot, eredetivel megegyező hiteles másolatot az alábbi módon tudjuk eljuttatni:

1. Emailben, pdf formátumban tudjuk kiküldeni az eredetivel megegyező, hiteles számlamásolatot.

2. Megcímzett, felbélyegzett válaszboríték ellenében a válaszborítékon feltüntetett címre küldjük ki az eredetivel megegyező, hiteles számlamásolatot. A felbélyegzett válaszborítékot az ELEKTROGOLD KERESKEDŐHÁZ Kft, 3600 Ózd, József Attila út 21. címre küldheti.

3. Az eredetivel megegyező, hiteles számlamásolatot INGYEN eljuttatjuk a kért magyarországi címre.